S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.


VŠE O NÁKUPU » REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMAČNÍ ŘÁD - POSTUP PŘI REKLAMACI

 

Formulář pro reklamaci ke stažení zde:

reklamani_protokol_ist.doc

 

 

 

Reklamace:

V případě reklamace spotřebitel vyplní reklamační protokol a společně se zbožím zašle

zpět na adresu Orin dětem, Milonice 123, Nesovice 683 33.

Prosíme také o zaslání faktury (případně naskenování).





Prosíme nakupující, aby nás o této skutečnosti před odesláním kontaktovali na

email obchod-orin@seznam.cz Děkujeme!

 

 

 

 

Převzetí a reklamace

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu.

Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad.

Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči nebo poště.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní.

Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení





ODPOVĚDNOST ZA VADY - POSTUP PŘI REKLAMACI



Uplatňování práva z odpovědnosti za vady

Reklamace se řídí buď dle občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele,

jedná-li se o kupujícího,  který je spotřebitel,nebo obchodním zákoníkem, pokud kupujícím není spotřebitel.



Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců,pokud není u výrobku uvedeno jinak, přičemž záruční lhůta počíná běžet převzetím zboží.



Postup při reklamaci :

POZOR!

REKLAMACI MŮŽETE UPLATNIT, JE-LI ZBOŽÍ POŠKOZENÉ.

POKUD VÁM ZBOŽÍ NESEDÍ, NELZE UPLATŇOVAT REKLAMACI!!

V TOMTO PŘÍPADĚ JE MOŽNÉ VYUŽÍT ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY DO 14 DNÍ



Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno.

V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty či jiného poskytovatele přepravní služby  protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu.



Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.



Zákazník je povinen reklamovat zboží neprodleně po zjištění závady.

Poškozenou věc nelze nadále používat.







V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí o tom  nejprve  prostřednictvím e-mailové zprávy nebo telefonicky  prodávajícího informovat.

Potom musí zboží řádně zabalit  a zaslat na adresu prodávajícího.

K reklamovanému zboží musí  zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu

uplatňování reklamace,  doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).



Náklady související s odesláním zboží prodávajícímu nese v plné  výši prodávající, pokud byla reklamace uznána.



Zaslané zboží k reklamaci DOBÍRKOU nebude převzato a dojde  k jeho vrácení zpět kupujícímu



Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu,

nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší



Při uznání reklamace má zákazník podle povahy vady zboží  právo na bezplatné odstranění vady,výměnu vadného zboží,  přiměřenou slevu z kupní ceny  nebo odstoupení od smlouvy.

Zákazník má právo vrátit výrobek do 14 dní od převzetí výrobku bez udání důvodu. Postup vrácení výrobků viz body výše (zákazník se ozve telefonicky nebo emailem prodávajícímu a vrácené zboží ohlásí - zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím převzaté!!)

Adresa pro zaslání:
Orin dětem
Milonice 123
Nesovice
683 33


V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné nově rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu. U nepodstatného porušení zákazník může žádat odstranění vady či slevu. Odstoupit může pouze tehdy, pokud prodejce odmítne závadu odstranit nebo to nestihne včas.


 

ODU4YjB